HLEDÁ SE MiND
HLEDÁ SE MiND
Slider

Pomozme intelektově nadaným dětem být spokojenými a úspěšnými!

Chci mu pomoct

Vědomostně a znalostmi napřed, sociálně často mimo.
Intelektově nadané děti mezi ostatní moc nezapadají.

Pomáháme rodičům a učitelům poznat, pochopit a uspokojit specifické potřeby MiND dětí
v rozumové i sociálně-emoční oblasti, aby byly v životě spokojené a úspěšné.
K rozvoji svého potenciálu totiž potřebují specifický přístup ve škole i doma.

... MYSLÍME JINAK

Poznejte MiND dítě.

KDO JE MiND DÍTĚ ?

Udělejme každé MiND dítě spokojené
a úspěšné.

KLÍČOVÉ FAKTORY ÚSPĚCHU

Citace

Jarmila Votočková
SEO, Nahoře a dole
S Qiidem jsme maximálně spokojeni, máme skvělou osobní zkušenost. Jejich podporu jsme vyhledali v náročné situaci a poskytli nám velmi profesionální a lidskou pomoc. V problematice nadaných dětí se již dlouho pohybují a snaží se české vzdělávání formovat a zlepšovat tak, aby nadané děti měly co nejlepší podmínky pro svůj rozvoj a vzdělávání. Velmi se jim to daří, nadaným dětem rozumí a hlavně, věří v jejich obrovský potenciál. :-)

Reference

Vivamus eleifend dapibus nisi, et ornare tortor hendrerit consectetur. Mauris quis gravida lacus. Phasellus lacinia ultrices urna, vel commodo sem sodales ac. Morbi venenatis dolor elit, vitae malesuada nibh lacinia in. Duis nec elit nibh. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia curae; Quisque dictum vulputate justo, a malesuada tellus ultricies vel. Nam quis felis lacus. Praesent diam odio, accumsan vel condimentum eget, viverra at enim. Integer egestas mi ipsum, at ullamcorper quam tincidunt vel. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Sed a eros ut massa tristique vulputate at vitae tortor.
(maminka Jana, syn Jáchym – 12 let / 6. třída)

Náš tým

Lidé v projektu
Správní rada
Dozorčí rada
Lidé v projektu
Ing. Miriam Janyšková, MBA
ředitelka
SEZNAMTE SE
Mgr. Andrea Štefáčková
psycholožka, psychoterapeutka a speciální pedagožka
SEZNAMTE SE
Jarmila Brzobohatá
zástupce ředitele
SEZNAMTE SE
Správní rada
Vladimíra Josefiová
místopředsedkyně správní rady
SEZNAMTE SE
Romana Lisnerová
členka správní rady
SEZNAMTE SE
Dozorčí rada
Lenka Mrázová
předsedkyně dozorčí rady
SEZNAMTE SE
Michal Donath
místopředseda dozorčí rady
SEZNAMTE SE
Mgr. Veronika Doležilová
členka dozorčí rady
SEZNAMTE SE

Články a média

Podcast se zakladatelkou NF Qiido o Akademii pro rodiče na Rádio Z
Celý článek
Online semináře nabízí rodičům pomoc se vzděláváním nadaných dětí
Celý článek
Intelektové nadání bývá často danajským darem
Celý článek

Podpořili nás

Velký nadpis sekce

Menší podnadpis v sekci
NOMINAČNÍ PRETEST
PRO PŘEDŠKOLNÍ DĚTI
NOMINAČNÍ PRETEST
PRO DĚTI NA 1. STUPNI ZŠ
ÚSPĚŠNÍ
AUTONOMNÍ
SKRÝVAČI SVÝCH SCHOPNOSTÍ
KREATIVNÍ REBELOVÉ
DEFENZIVNÍ ODPADLÍCI
S DVOJÍ VÝJIMEČNOSTÍ
STÁHNOUT VŠECHNY OSOBNOSTNÍ PROFILY
JACOB BARNETT
Podle lékařské diagnózy neměl umět mluvit, číst, ani zvládat každodenní aktivity. Místo toho ve svých 14 letech dokončuje magisterské studium kvantové fyzicky na univerzitě a je horkým kandidátem na získání Nobelovy ceny.
STEVE JOBS
Odešel z VŠ, na kterou dali rodiče veškeré úspory. Poté přespával na zemi u kamarádů a na jídlo si vydělával vracením lahví. V 21 letech založil společnost Apple.
Chci se zúčastnit
Nejpozději do 20.4.2020.
Po přihlášení Vám zašleme pokyny k úhradě účastnického poplatku – bankovním převodem. Po jeho uhrazení obdržíte fakturu s pozvánkou a přihlašovacími údaji do webináře.
Chci se ještě zeptat
Do 3 pracovních dní se Vám e-mailem nebo telefonicky ozveme zpět. Nebo nás můžete kontaktovat rovnou "ZDE".

U dítěte či jakéhokoliv člověka skutečně vidíme, vnímáme jen 15%, a to díky jeho chování a řeči; ovšem 85% v podobě jeho pocitů a myšlenek je nám ukryto.

Je proto důležité se ptát „PROČ?“ dělá co dělá, říká co říká, reaguje jak reaguje,… zjistit, co je příčinou, co je skutečně „pod povrchem“.

U dítěte či jakéhokoliv člověka skutečně vidíme, vnímáme jen 15%, a to díky jeho chování a řeči; ovšem 85% v podobě jeho pocitů a myšlenek je nám ukryto.

Je proto důležité se ptát „PROČ?“ dělá co dělá, říká co říká, reaguje jak reaguje,… zjistit, co je příčinou, co je skutečně „pod povrchem“.

  • hyperexcitabilita (= výrazná vzrušivost, předrážděnost, prudkost reakcí, výbušnost, ... např. pláč, vztek, zuřivost, útěk, bouchání, křik,...)
  • perfekcionismus a vysoké nároky na sebe i okolí
  • vysoké morální standardy (touží po smyslu, spravedlnosti, dodržování pravidel)
  • nekonformní jednání (jasně vyhraněné postoje si dokáže bravurně obhájit)
  • v hodnotě přátelství má hlubší potřeby než vrstevníci (přátelství již brzy vnímá "na život a na smrt", bezpodmínečně)
  • hyperexcitabilita (= výrazná vzrušivost, předrážděnost, prudkost reakcí, výbušnost, ... např. pláč, vztek, zuřivost, útěk, bouchání, křik,...)
  • perfekcionismus a vysoké nároky na sebe i okolí
  • vysoké morální standardy (touží po smyslu, spravedlnosti, dodržování pravidel)
  • nekonformní jednání (jasně vyhraněné postoje si dokáže bravurně obhájit)
  • v hodnotě přátelství má hlubší potřeby než vrstevníci (přátelství již brzy vnímá "na život a na smrt", bezpodmínečně)
  • kreativita (neustálá potřeba vytvářet něco nového , navrhovat odlišné postupy a originální řešení)
  • věkový nesoulad, tzv. asynchronní vývoj (fyzický, intelektový, socio-emoční, psychomotorický, apod.) Může mít fyzicky 10 let, emočně je však ve věku 6 let a intelektově ve věku 13 let (to je také příklad dítěte s hodnotou IQ = 130 a EQ = 60)
  • zvídavost a experimentování (oblíbené a neustálé otázky "Jak?" a "Proč?")
  • vysoká míra energie / motivace / vzrušení do tématu, které ho zajímá a baví
  • výborná paměť

I přesto, že existuje mnoho různých přístupů v identifikaci nadání, nejkomplexnější je ten, který využívá kombinaci relevantních metod. Právě MULTIFOKUS PŘÍSTUP zohledňuje atypický vývoj nadaných a jde nad rámec tradičních, psychometricky založených diagnostik. Ty totiž nevěnují pozornost vzdělávacím, emočním a psychickým potřebám nadaných.

I přesto, že existuje mnoho různých přístupů v identifikaci nadání, nejkomplexnější je ten, který využívá kombinaci relevantních metod. Právě MULTIFOKUS PŘÍSTUP zohledňuje atypický vývoj nadaných a jde nad rámec tradičních, psychometricky založených diagnostik. Ty totiž nevěnují pozornost vzdělávacím, emočním a psychickým potřebám nadaných.

U dítěte či jakéhokoliv člověka skutečně vidíme, vnímáme jen 15%, a to díky jeho chování a řeči; ovšem 85% v podobě jeho pocitů a myšlenek je nám ukryto.

Je proto důležité se ptát „PROČ?“ dělá co dělá, říká co říká, reaguje jak reaguje,… zjistit, co je příčinou, co je skutečně „pod povrchem“.

U dítěte či jakéhokoliv člověka skutečně vidíme, vnímáme jen 15%, a to díky jeho chování a řeči; ovšem 85% v podobě jeho pocitů a myšlenek je nám ukryto.

Je proto důležité se ptát „PROČ?“ dělá co dělá, říká co říká, reaguje jak reaguje,… zjistit, co je příčinou, co je skutečně „pod povrchem“.

PROGRAM
PRO RODIČE
PROGRAM
PRO ŠKOLY
PARTNERSKÁ ŠKOLA
PODPOROVANÁ ŠKOLA
PODPOŘENÁ ŠKOLA

U dítěte či jakéhokoliv člověka skutečně vidíme, vnímáme jen 15%, a to díky jeho chování a řeči; ovšem 85% v podobě jeho pocitů a myšlenek je nám ukryto.

Je proto důležité se ptát „PROČ?“ dělá co dělá, říká co říká, reaguje jak reaguje,… zjistit, co je příčinou, co je skutečně „pod povrchem“.

U dítěte či jakéhokoliv člověka skutečně vidíme, vnímáme jen 15%, a to díky jeho chování a řeči; ovšem 85% v podobě jeho pocitů a myšlenek je nám ukryto.

Je proto důležité se ptát „PROČ?“ dělá co dělá, říká co říká, reaguje jak reaguje,… zjistit, co je příčinou, co je skutečně „pod povrchem“.

Hledá se MiND
Tiskové zprávy
Výroční zprávy
GDPR
Zakládací dokumenty
sunstareyegraduation-hatbookuserusersbubblepie-chartbriefcasemenu