Pomáháme pedagogům (učitelům, ředitelům a zástupcům) poznat, pochopit a uspokojit specifické potřeby MiND dětí v rozumové i sociálně-emoční oblasti, aby zažívaly školní úspěch a byly spokojené. K rozvoji svého potenciálu totiž potřebují specifický přístup přímo ve vyučování, ne až odpoledne po škole.
Školám šijeme „NA MÍRU“ dle jejich momentálních potřeb a možností z širokého výběru aktivit – počínaje vyhledáváním MiND žáků, vzděláváním pedagogů i rodičů, poskytováním metodické podpory, přes pravidelná setkávání a vzájemná sdílení příkladů z praxe až po konzultace, poradenství i oporu v legislativních souvislostech.
Se školami pravidelně a kontinuálně spolupracujeme ve 2 režimech: PARTNERSTVÍ nebo PODPORA.
Protože právě prostřednictvím sítě programových škol chceme vybudovat ucelený program komplexní péče a systematického přístupu v identifikaci, vzdělávání a rozvoji MiND dětí – dětí, které MYSLÍ JINAK !
Školy mohou „NA MÍRU“ využít širokou, ovšem systematickou nabídku služeb: vyhledávání MiND žáků, vzdělávání pedagogů i rodičů, poskytování metodické podpory, pravidelná setkávání a vzájemná sdílení příkladů z praxe, konzultace i oporu v legislativních souvislostech.
Pravidelnou, kontinuální spolupráci máme se školami PARTNERSKÝMI nebo PODPOROVANÝMI. Školy, které od nás dříve využily některé ze služeb, ovšem další pravidelná spolupráce s nimi již neprobíhá, řadíme do škol PODPOŘENÝCH.
V krocích fáze SEZNÁMENÍ je vyplnění Výběrového dotazníku, online pohovor s vedením školy a prezenční seminář 3+1. Ve fázi NASTAVENÍ SPOLUPRÁCE společně zhodnotíme aktuální situaci, potřeby a možnosti školy, probereme režim spolupráce a harmonogram. A pak ... REALIZUJEME.
Doporučujeme osvědčené tipy od učitelů i rodičů na obohacující materiály pro podporu rozvoje kognitivních schopností (IQ) i sociálně-emočních dovedností (EQ) dítěte (nejen) MiND. Takové, které jej budou bavit.
Pracovní listy pro 1. stupeň ZŠ pochází z dílny Qiida.