HLEDÁ SE MiND
HLEDÁ SE MiND
Pedagogicko - psychologická poradna

Diagnosticko - poradenský systém pro rodiče i pedagogy, kterým záleží na spokojenosti a úspěchu MiND


Qiido PP Poradna poskytuje odbornou psychologickou a speciálně pedagogickou péči v oblasti intelektového nadání. V této souvislosti je zajišťována poradenská a metodická pomoc rodičům i učitelům intelektově nadaných dětí na celém území ČR. Dbáme na individuální přístup respektující osobní potřeby a diskrétnost.

Ústředním pracovištěm je standardně Qiido Poradna Praha a Olomouc, avšak služby diagnostik a pomoc s intervencí i nastavením podmínek ve škole poskytujeme na celém území České republiky.

Objednejte se na úvodní konzultaci zdarma

Vyberte si označený volný termín v kalendáři níže.

Rezervujte místo kliknutím na tlačítko "REZERVOVAT KONZULTACI".

 

Během 3 pracovních dní se Vám ozveme zpět s potvrzením Vašeho výběru a zašleme pokyny k připojení / propojení. V případě, že si z nabídky volných termínů nevyberete, klikněte ZDE.

Naše služby pro rodiče

Identifikace intelektového nadání

IDENTIFIKACE IQ a INTELEKT. NADÁNÍ

Diagnostika sociálně-emoční inteligence

DIAGNOSTIKA EQ

Poradenství a konzultace, intervence ve škole

PORADENSTVÍ A KONZULTACE

Další psychologické a spec. pedagogické služby

DALŠÍ SLUŽBY

Komplexní vyšetření a péče

ZVÝHODNĚNÉ BALÍČKY

Reference rodičů

Starší syn se od 1. třídy potýkal s problémy ve škole; nebavilo ho neustále opakovat, co už uměl, nerozuměl si s dětmi, postupem času se přidaly potíže s chováním. Ve 2. třídě jsme zjistili příčinu - mimořádné nadání. I přes nastavení IVP si s ním škola nadále nevěděla rady a v 5. třídě to vygradovalo; škola na nás tlačila, abychom synovi zajistili odbornou pomoc. Oslovila jsem Qiido - sotva bychom našli někoho, kdo by nadaným rozuměl lépe! Už na začátku terapie se syn velmi zklidnil, pomohlo mu, že mohl mluvit s někým nezaujatým, kdo mu naslouchá, rozumí a pomáhá mu vyznat se v sobě i v různých situacích. Pozvolna se začaly projevovat pokroky a problémy ve škole se (i díky podpoře tř. učitele) výrazně zmírnily. Terapie nám pomohla zvládnout náročný přesun na 8-leté gymnázium, kde syn čelí dalším výzvám, znatelně se osamostatňuje a jeho sebevědomí mírně sílí. Oceňuji otevřenost paní psycholožky při pravidelných konzultacích, pomohla nám se ujistit ve výchově, v pochopení a zohledňování synových potřeb, a také rozptýlit naše obavy ohledně suspektních diagnóz.
(maminka Jana, syn Jáchym – 12 let / 6. třída)
Paní Janyšková, nastartovala jste u mě velkou změnu myšlení a vnímání, co se týče podpory nadání mého syna. A díky studiu materiálů o MiNDech jsem pochopila i pár věcí o sobě. Se školou nakonec žádná řeč nebyla, tak mám syna v domácím vzdělávání. A klape nám to. Úplně rozkvetl. A má to pozitivní vliv i na chod rodiny. Nehoníme se stále z bodu A do bodu B, ale máme čas na věci, které dělat chceme a dělají nám radost. Takže Vám patří velké dík za to, co děláte a za počáteční podporu, které se mi od Vás dostalo.
(maminka Lucie, syn Kristian - 9 let / 4. třída v domácím vzdělávání)
Mám radost, že paní učitelka ve škole vzala vyšetření u vás vážně a inspirativně. Přišlo to právě včas, předtím míval k úkolům obrovskou nechuť, protože mu nedávalo smysl vyplňovat něco, co dávno ví, nebo co už předtím procvičovali. Teď objevuje svoje nadání na matematiku, má to pozitivní vliv na jeho sebevědomí či objevování vlastní hodnoty.
(maminka Ludmila, syn Josef 8 let)
Obrátila jsem se na Qiida kvůli 5-letému synovi. Viděla jsem jeho potenciál a hledala jsem nějakou podporu, nebyla jsem si totiž zcela jistá, jestli všechno dělám správně. Zároveň jsem potřebovala radu ohledně výběru vhodné školy. S odborníky v Qiidu jsme probrali hodně věcí – od celkové koncepce vzdělávání MiND přes specifika konkrétních škol až po domácí vzdělávání; syn absolvoval diagnostiku IQ. Momentálně je předškolák, školu již máme vybranou a věřím, že syn tam bude šťastný – jak morálně, tak i intelektuálně. Držím palce všem nadaným dětem a jsem moc ráda, že nezůstanou “na samotě” – mohou se totiž opřít o patrona Qiido.
(maminka Irina, syn Maxim 5 let - budoucí prvňáček)
Qiido promptně zareagoval na aktuální potřeby školy v nastavení systematické koncepce ve vzdělávání intelektově nadaných dětí, zajistil proškolení pedagogů o nadaných a ve spolupráci se spřátelenými školami je prakticky seznámil s péčí o nadané v hodinách, což bylo pro nás v daný moment stěžejní. Ve spolupráci se školou a PPP se nastartoval projekt včasného záchytu dětí již v době zápisu, aby se předešlo demotivaci nadaných dětí v první třídě, kde je tento problém nejpalčivější.
(maminka Jana, syn Ondra - 8 let / 4.třída)
S Qiidem jsme maximálně spokojeni, máme skvělou osobní zkušenost. Jejich podporu jsme vyhledali v náročné situaci a poskytli nám velmi profesionální a lidskou pomoc. V problematice nadaných dětí se již dlouho pohybují a snaží se české vzdělávání formovat a zlepšovat tak, aby nadané děti měly co nejlepší podmínky pro svůj rozvoj a vzdělávání. Velmi se jim to daří, nadaným dětem rozumí a hlavně, věří v jejich obrovský potenciál.
(maminka Silvie, syn Davídek – 8 let / 1. třída)
Jsem maminkou 10-ti leté Zuzanky, která je všeobecně mimořádně nadaná, stejně jako mladší syn. Vzhledem k tomu, že obě děti mají k nadání další potíže, je jejich výchova náročná. Od narození dcery vše zdaleka neprobíhá tak, jako v naivních růžových představách. Když jsem už před pár lety zoufale hledala odbornou pomoc pro dceru, a tím i pro sebe, naději mi vlila Miriam Janyšková z Qiida. Dcera pak docházela k Andree Štefáčkové z Qiida na individuální kurz EQ a velmi dobře se to na ní projevilo. Obě ženy jsou pro mně opěrným pilířem. Vím, že práce s mými dětmi bude ještě hodně dlouhá. A vím také, že existuje malý okruh chápajících lidí, kteří mi s nimi mohou pomoct. Mezi nimi je v každém případě Andrejka, které děkuji za vždy přínosné setkání, ať mne, či dětí. A také Miriam, která před sebou formuje tolik potřebný kruh bezpečí a sdílení pro nadané děti, rodiče a otevřené školy 🙂
(maminka Alžběta, dcera Zuzanka – 10 let / 4. třída)
Když syn chtěl před spaním předčítat encyklopedii raději než pohádky, chovala jsem se k němu téměř jako k dospělému. Teprve v Qiidovi mi pomohli pochopit, že se na jeho svět musím dívat z jiného úhlu. Učí mně přemýšlet o tom, jak se na věci dívá on a jak mu mám správně vysvětlovat svoje požadavky, jak jej správně motivovat, aby rozuměl tomu proč je to či ono důležité. V Qiidovi nás učí spolupracovat, ne spolu soupeřit. Děkujeme!
(maminka Jitka, syn Vašek – 11 let / 5. třída)
menu